close
Menu

FarmSight Services

Farmsight

 

Proactieve ondersteuning voor een beter eindresultaat

Als u net bent zoals wij, houdt u niet van verrassingen. Zeker als het gaat om de conditie van uw machines. Een slechte conditie kan productiviteitsverlies en winstverlies betekenen. Dus, laten we verrassingen voor zijn. Afhankelijk van de levenscyclusfase en het gebruik van uw machine, kunnen de FarmSight Service-pakketten* machinebewaking op afstand** en diagnosestelling door dealerexperts bevatten, zodat uw machine in de door u gewenste staat blijft: betrouwbare prestaties op het hoogste niveau.

 

Standaard

Ontvangt op maat gemaakte ondersteuning bij machineconfiguratie en gebruiksinstructies. Omvat ook continue machinebewaking door dealerexperts met gebruik van diagnose-instrumenten op afstand.

Select

Dankzij Select kunt u profiteren van de nieuwste inzichten van uw dealerexperts en van fabrieksgegevens. Op basis van de realtime-gegevens van uw machines ontvangt u tijdig aanbevelingen over hoe u de prestaties van uw machines kunt behouden.

Premium

Met Premium profiteert u van lagere bedrijfskosten en hogere machineprestaties, op basis van gegevens en expertkennis – geleverd op het bedrijf of via de nieuwste ondersteuningsinstrumenten op afstand.

Ultimate

Ultimate brengt uw bedrijfstijd en prestaties naar een nieuw niveau. Ervaar totale gemoedsrust op basis van gegevens en expertkennis, inclusief garanties over machinebeschikbaarheid.

 

Speciale aandacht voor FarmSight Services

Hieronder worden dealerservices opgesomd die deel kunnen uitmaken van FarmSight Services-pakketten. Of het nu gaat om machinebewaking op afstand, ondersteuning bij het optimaliseren van machineprestaties of onderhoud met originele onderdelen, wij houden u uit de zorgen!

 

Machinebewaking op afstand

Machinebewaking op afstand

De bedrijfsstatus van uw machine wordt op afstand bewaakt door dealerspecialisten via John Deere Connected Support-instrumenten als Expert Alerts en Machine Dashboard. Als deze instrumenten aangeven dat er problemen zijn met de machine, wordt u onmiddellijk geïnformeerd en ontvangt u proactieve ondersteuning om het risico op stilstand zo klein mogelijk te maken, zodat u zich kunt blijven concentreren op uw werk.

Ondersteuning op afstand voor machineconfiguratie

Ondersteuning op afstand voor machineconfiguratie

Het Remote Display Access-instrument kan de benodige tijd voor machineconfiguratie aanzienlijk verkorten, omdat de dealerexperts verbinding kunnen maken met het display in uw cabine zodat zij u kunnen ondersteunen. Dankzij het instrument kunnen de dealerexperts u ook ondersteuning bieden bij prestatieverbeteringen en is het voor u veel eenvoudiger om met uw dealer te communiceren in geval van problemen. Ook dit zorgt voor meer beschikbaarheid.

Deskundige controle

Deskundige controle

Een grondige inspectie van uw machine door onze dealer-experts. Met gebruik van een unieke John Deere checklist voor inspectie, voeren zij een uitgebreide technische diagnose van de staat van uw machine uit, en adviseren zij u over te nemen maatregelen om een maximale bedrijfszekerheid in het volgende seizoen te verzekeren.

Training machine-overdracht

Training machine-overdracht

Een bestuurderstraining van een uur bij uw dealer. Tijdens deze training worden de belangrijkste productiviteitsfuncties van uw machine behandeld en wordt uitgelegd hoe u ze kunt gebruiken om uw werkzaamheden te optimaliseren.

Dealerzoeker

Benieuwd?

* Alleen verkrijgbaar bij deelnemende dealers. De exacte omvang van de service is afhankelijk van het individuele aanbod door de dealer.

** Alle diensten op afstand vereisen de JDLinks-telematicamodule, een actief abonnement en uw toestemming.

FarmSight Services undefined ESPIERRES undefined DELDAELE